This holiday season

by - Wednesday, January 06, 2016


I hope all you lovely people had the most magical and blessed Christmas and an amazing New Year's Eve! This holiday season had it's ups and downs for me, but I, as a true holiday loving person, can appreciate the beauty of the holiday season around me. So let's focus on said beauty and good shall we? 
Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad en een knallend oud en nieuw! De feestdagen had voor mij leuke en minder leuke kanten, maar ik, als een echt 'holiday loving' persoon, kan de schoonheid van de decembermaand waarderen als geen ander. Dus laten we daar vooral op focussen vandaag!


I celebrated Christmas at my mom's house this year, which even though I've been living in student housing for a couple years now, feels like home to me. We celebrated it with presents under the tree and the most delicious 4 course Christmas dinner at a festively decorated table.
Kerst vierde ik bij mijn moeder thuis, en ook al ben ik al een paar jaar uit huis, toch voelt dit nog steeds echt als thuis voor mij! Tijdens kerst hebben we onder andere cadeautjes uitgepakt en een heerlijk 4 gangen kerstdiner aan een feestelijk gedecoreerde tafel gegeten.



Of course I couldn't not decorate my own little room though. Also, the holiday season would not be complete for me without some hot chocolate and Christmas cookies!
Natuurlijk kon ik het niet laten om ook mijn kleine studentenkamertje feestelijk aan te kleden. En oh ja, de feestdagen zijn echt niet compleet zonder warme chocolademelk met slagroom en kerstkoekjes!


For New Year's Eve I went to my dad's house, where I rang in the new year with my family! 
Op oudjaarsdag ging ik naar mijn vader's huis, waar ik oud en nieuw vierde met mijn familie!

Hope you enjoyed my very festive post in January (yes, lingering in the festive spirit for a little while longer). I wish you nothing but good for the New Year lovelies!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn feestelijke blogpost (ja in Januari, ik ben nog steeds in een feestelijke stemming). Ik wens jullie allemaal niets dan goede dingen voor het nieuwe jaar!

Love,
 Nanda

You May Also Like

0 reacties