New In | Douglas Beauty Haul

by - Friday, August 05, 2016

MAC lipstick Fanfare and Bobbi Brown Highlighter





Hello lovelies!

As I was casually making my way just browsing (yeah right) through Douglas on a particularly lovely afternoon, I somehow managed to pick up two high end beauty bits that I had been eyeing for quite a while. Oops? I couldn't help myself guys. Both these beauts HAD to come home with me. In my defence, I did have a 5€ off coupon courtesy of my saved beauty points. Funny story is that at some point I was even tempted to make my way home with three beauty products, but I held myself back at the last second and decided not to pick up the MAC Prep + Prime Highlighter Pen (soon though!) because I couldn't POSSIBLY spend that much money in one go. Even my beauty loving heart couldn't handle that (as well as my bank account). Let's get into what I did pick up!

Toen ik op een gezellige middag weer eens lekker bij Douglas was met intentie slechts wat rond te kijken (yeah right) kreeg ik het op één of andere manier voor elkaar om de winkel te verlaten met twee high end goodies die ik al een hele tijd op het oog had. Oeps? Ik kon het gewoon niet laten jongens! Deze twee schoonheden moesten en zouden met mij mee naar huis. Het spreekt in ieder geval wel een beetje voor me dat ik 5€ korting kreeg door mijn opgespaarde punten toch? Ik grijp elk excuus aan. Grappig verhaal is dat ik op een bepaald punt van plan was om zelfs drie producten af te rekenen, maar ik heb mezelf gestopt vlak voordat ik bij de kassa kwam. Zelfs mijn make-up verslaafde hart kon het NIET aan om zoveel geld in één keer uit te geven (en ook mijn bankaccount niet). De MAC Prep + Prime Highlighter Pen liet ik liggen, maar ik ben zeker van plan deze snel in mijn bezit te krijgen. Laten we maar eens ingaan op wat ik wel mee naar huis genomen heb!

MAC lipstick in Fanfare

MAC lipstick in Fanfare

I originally came to Douglas to see if they had any of the MAC lipsticks in that have been on my wishlist for summer for a while now. MAC lipsticks are by far my favourite at the moment and they come in just about any shade you'd want. I wear them almost daily. After trying on shades like Crosswires, Coral Bliss and Peach Blossom, I settled on the shade I thought suited me best: Fanfare. This shade had been on my wishlist since it's not too out there to make it not an everyday lipstick for me, but is noticeable and bright enough to make it a perfect summer shade. Review on this lipstick will follow soon!

In eerste instantie was ik naar Douglas gekomen om te kijken of ze bij de MAC counter een aantal van de MAC lippenstiften op voorraad hadden die al een tijd op mijn zomer wishlist stonden. MAC lippenstiften zijn op het moment verreweg favoriet en ik draag ze bijna dagelijks. Het helpt dat ze er zo ongeveer in alle kleuren van de regenboog zijn.. Nadat ik kleuren zoals Crosswires, Coral Bliss en Peach Blossom had uitgeprobeerd, besloot ik om voor de lippenstift met de naam Fanfare te gaan. Deze lippenstift stond op mijn lijstje, omdat hij niet al te uitgesproken is zodat ik hem niet dagelijks zou kunnen dragen, maar nog steeds genoeg fleurig genoeg is om een perfecte zomerse kleur aan je lippen te geven. Review volgt snel!

Bobbi Brown Highlighter in Pink Glow

Bobbi Brown Highlight Powder in Pink Glow

Now onto the main beauty of this little haul.. why yes, a Bobbi Brown highlighter. This BEAUTY has been on my mind for literally months and months. I've been obsessed with highlighters in general lately to give me that perfect summer glow. I swatched this particular one first sometime during the spring months and fell instantly in love since it's the perfect balance of pink and gold tones in the form of a highlight. After holding myself back for such a long time because of it's obscene price, I finally gave in and got it. I figured that if I'd been wanting it for so long now, I could get over the pricing issue ;) All I can tell you is that it's been my go to highlighter since I got it. Full review on this beauty soon!

En dan nu de échte schoonheid van deze haul.. ja echt, ik heb een heuse Bobbi Brown highlighter gekocht! De afgelopen maanden kon ik deze schoonheid maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik ben werkelijk geobsedeerd met highlighters op het moment voor de zomer en ik moest deze gewoon hebben. Toen ik deze highlighter swatchte ergens in de lente, werd ik meteen verliefd op de bijna rosé goude glans. Het enige wat me tegenhield was de belachelijk hoge prijs. Ik kon hem nu echter gewoon niet langer weerstaan en zette mezelf over de hoge prijs heen ;) Het enige wat ik jullie nog kan zeggen is dat deze highlighter mijn gezicht niet heeft verlaten sinds ik hem heb aangeschaft. Een volledige review van dit pareltje volgt dan ook snel!


Which beauty bits have you guys picked up lately?
Welke makeup producten hebben jullie de laatste tijd gekocht?

You May Also Like

0 reacties