Favourites | June & July Non Beauty Faves

by - Sunday, August 07, 2016

Adidas Stan Smith and Dior sunglasses

It may seem odd to start with writing monthly favourites while I haven't been blogging, since you guys haven't seen any of the mentioned favourites somewhere on my blog. However, I figured what better way to catch up on which things I've been loving in life lately than going in with some good old favourites? Yeah I can't think of anything better either. If there's one thing I love reading posts on it might be everyone's favourites. They truly show what products end up being loved and which are the ones to get for myself, much more so than reviews or hauls if you ask me. Anywho, this will be a two-parter. Today I'll be showing you all my non beauty favourites, followed by my beauty favourites in a couple days!

Het is misschien een beetje raar om mijn maandelijkse favorieten te benoemen, aangezien jullie geen van alle producten ooit eerder voorbij hebben zien komen omdat ik hiervoor niet geblogd heb. Dat gezegd hebbende denk ik zelf dat het juist de beste manier is om te weten te komen wat nou mijn meest gebruikte producten zijn geweest te afgelopen tijd, vinden jullie niet? Zelf vind ik het geweldig om favorieten posts te lezen, omdat deze daadwerkelijk tonen welke producten en items nou ECHT veel gebruikt zijn. Een review zegt maar zoveel als je het mij vraagt. Oh ja, mijn favorieten zijn in twee delen opgesplitst! Vandaag laat ik jullie mijn niet beauty gerelateerde favorieten zien (deze zin loopt voor geen ruk, goed zo Nanda), en over een paar dagen zullen mijn beauty faves aan bod komen. 

H&M white lace top

The first thing I've been loving these past two months in fashion is the color white. It's no coincedence it's so highly featured, it's an ongoing theme in my wardrobe. If you ask me it breaths summer, being just so clean and crisp. An especially perfect combination is white and lace. This particular lace top is from H&M, but I have some others just like it. I love to wear this with my jeans jacket, on it's own with some jeans, or tucking it into a highwaisted skirt. Can't go wrong!

De eerste favoriet die echt met stip bovenaan staat is de kleur wit (JA ik heb een kleur als één van mijn favorieten, bare with me jongens ;)). In ieder geval,, het is geen toeval dat deze kleur dan ook zo de boventoon voert in deze favorieten, het is echt een thema in mijn kledingkast de laatste tijd. Wit geeft me een gevoel van zomer en het komt zo fris en fruitig op mij over. De combinatie van wit en kant is voor mij de perfecte combo. De kanten top die hierboven is te zien is van H&M, maar ik heb meerdere andere tops die veel op deze lijken. Ik combineer deze top het liefst met een spijkerjasje, op zichzelf met jeans of in een highwaisted rok gestopt. Zo veelzijdig!

Talking about skirts, I've been seriously loving midi skirts the past summer months. This beauty is from ASOS. Being plus size I always find it hard to find good pieces that I like and that also follow the latest fashion trends. ASOS however can't do wrong. This jeans skirt checks all the right boxes as it's off white, good quality, has pockets and has the most stunning rose gold buttons. To top it all off it's both high waisted and a midi skirt, it fits my body type so well!

Over rokken gesproken, de midi rok is echt helemaal voor mij weggelegd deze zomermaanden. De schoonheid hierboven is van het merk ASOS. Het kan voor iemand met een maatje meer (zoals ik) knap lastig zijn om leuke kleren te vinden die meegaan met de laatste mode, ASOS doet dit echter zo goed. Bovenstaande spijkerrok is alles wat ik zoek in een midi rok, hij is wit, net over de knie, heeft zakken, is van goede kwaliteit en heeft de mooiste rosé gouden knopen. Hij past echt bij me!

Adidas Stan Smith, H&M lace top and Dior dupeWhenever I go out lately I love to bring a nice over the shoulder bag. Where before I used to be the type of person to bring a big shopper, even if not needed, now I tend to opt for a smaller bag. This bag is white (but of course) with gold detailing and was bought at Primark. Since Primark made it's way to my city in May I've been loving finding bargains there. The same with this bag. I feel it's effortlessly stylish and is just the right size to bring necessities with me. All that for only 12€!

Ik ben iemand die het liefst mijn hele kamer meeneemt in mijn tas wanneer ik ergens naartoe ga (je weet nooit wat je nodig gaat hebben), dus nam ik meestal een grote shopper overal mee naartoe. De laatste tijd neem ik echter vaker en liever een wat kleiner formaat tas mee. Deze is wit (natuurlijk) met goude details en komt van de Primark. Sinds dat er in Groningen een Primark is heb ik deze al meerdere keren met een bezoekje vereerd, ik ga van die koopjes. Deze tas was ook zo'n koopje. Hij is zo stijlvol en heeft het juiste formaat en dat voor slechts 12€! Hij ziet er zeker duurder uit dan hij is.

I'm someone who has a BIG obsession with sunglasses. This year I've been on the lookout for a perfect pair of Dior dupes. I found this pair last month pretty cheaply at Miss Etam, a place that's not exactly known for the most fashionable clothing items. However these sunglasses though guys.. such a find! To me they totally give off the Dior vibe. I've been wearing them ever since I got them and find I even choose them over more expensive pairs I own. They're just stunning.

Mijn obsessie voor zonnebrillen is extreem. Dit jaar was ik op zoek naar de perfecte dupe voor de Dior zonnebrillen. Dit paar vond ik zomaar vrij goedkoop bij de Miss Etam, waarschijnlijk wel de laatste plek waar ik voor ze was gaan zoeken. Deze zonnebril jongens..wat een pareltje! Ze geven 
je totaal die hele Dior vibe. Het is zo ongeveer het enige paar wat ik gedragen heb sinds ik hem kocht, ik verkies deze zelfs over mijn duurdere zonnebrillen.

Adidas Stan Smith floral


The last item featured in these favourites, are this pair of Adidas Stan Smiths! You guys, I can't recommend these enough. I first saw these when my friend bought them and I couldn't stop thinking about them. Since then I bought them myself as well and I've owned this pair for several months now, they're everything I envision in a pair of trainers and more. I know all the hype lately is about the Adidas Superstars, but I actually find the Stan Smiths a lot more comfortable to wear as they're less stiff and bulky. A review on these will be up sometime later this month!

Het laatste item zijn mijn Adidas Stan Smith's. Hallelujah, wat een sneakers, ik kan er geen kwaad woord over kwijt. Ik zag deze als eerste bij een vriendin van mij een aantal maanden geleden en kon ze daarna niet meer uit mijn hoofd krijgen. In de tussentijd heb ik ze zelf ook gekocht en ik heb ze nu een paar maanden, ze zijn echt alles wat ik wilde in een paar sneakers. Ik weet dat iedereen het de laatste tijd vooral over de Adidas Superstars heeft, maar ik vind de Stan Smith's veel comfortabeler. Ze zijn minder stijf en kolossaal aan je voeten. Een review volgt binnenkort.

Which fashion items have you guys been loving this month?
Wat zijn jullie fashion favorieten op het moment?


You May Also Like

0 reacties