Favourites | June & July Beauty Favourites

by - Monday, August 15, 2016

Charlotte Tilbury Amazing Grace and Pillow Talk, MAC Angel and Benefit Highbrow



Hey guys, these favourites are definitely late, but I figure better later than never! To make up for them being a bit late I have quite some favourites to share with you today. What can I say? These past months have been filled with some new and old staples in my beauty arsenal. Most of them are specifically targeted toward the summer months.

Hoi allemaal! Deze favorieten zijn een heel laat, maar beter laat dan nooit toch? Om het een beetje goed te maken is deze favorietenpost lekker lang, ik heb heel wat favorieten om met jullie te delen. Wat kan ik zeggen? De afgelopen maanden zijn boordevol geweest met geweldige producten, zowel oud als nieuw. De meesten zijn ook echte zomerse favorieten.



Firstly there's been two products I've been loving using on my hair. One of them, the Aussie Miracle Dry Shampoo Aussome Volume, has been a product I've been loving for quite some months now. The obsession with it probably started late last year and I haven't been able to go without since. It's been perfect for keeping my hair feel light, voluminous and oil free throughout the summer months. Mostly I use this product for styling purposes at the start of my day. The second product is the L'Oréal Elvive Extraordinary Clay shampoo. This is a new discovery, but may I say a brilliant one. My hair tends to be really oily within a day, especially during summer, but not with this baby. I've found I can go an extra day without a thorough wash if I want. It leaves my thick and heavy hair feeling so light. Try both of these if you haven't yet!

Als eerste heb ik twee favorieten voor mijn haar. De Aussie Miracle Dry Shampoo Aussome Volume is een product dat ik ergens laat vorig jaar heb ontdekt en ik kan sindsdien niet meer zonder. Het doet alles wat het voor mij moet doen. Een paar sprays van deze droogshampoo houdt mijn haar luchtig, volumineus en vetvrij door de dag heen. en het is perfect om je haar mee te stylen. Het tweede product is de L'Oréal Elvive Extraordinary Clay shampoo. Dit product is een nieuwe ontdekking, maar ik kan wel zeggen een geweldige ontdekking. Mijn haar is van nature heel erg vettig, vaak al na een dag, en dat zeker tijdens de zomer. Dat is echter verleden tijd sinds ik deze shampoo gebruik. Niet alleen maakt het mijn dikke zware haar heel erg luchtig, bovenal ook vetvrij voor langer dan een dag. Heb je ook van nature vet haar? Probeer dan deze beiden uit als je daartoe de kans nog niet hebt gehad!



Now there's also been quite some new products I've been trying out regarding my base and setting said base. Two of my faves have been the Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray and the L'Oréal Nude Magique Cushion foundation. I used the never quite see the use in a setting spray but decided to get a travel size of the much raved about setting spray from Urban Decay, just to try out, and OH MY GOD what a difference it's been you guys! Even on hot days I find my makeup looking the same as when just applied after some serious sweating. Where before my nose tended to get really shiny really quick and in need of a powder touchup, I now see a definite improvement in this 'problem'. Review on this miracle worker will follow soon. The L'Oréal Cushion foundation has been an amazing staple go-to product this summer, I never thought I could love it this much. Dare I say it rivals my Chanel Vitalumière Aqua foundation? Hmm yes I do. I just love these easy, luminous and lightweight finishes, especially during summer time.

Earlier this summer Benefit launched their new brow line and I couldn't resist trying some of their products out. I expected to be wowed by them, but what I didn't expect is that I would be most blown away by the High Brow Pencil. This eyebrow highlighting pencil has transformed my brow game, it gives them such a lift! I love all the products I picked up, but this one has been the biggest game changer. Definitely recommend.

In my recent Douglas haul (here) you could all read how I've been obsessed with the glow that this Bobbi Brown Highlighter in Pink Glow gives. That hasn't changed. Love it as an everyday summer glow. It's been well worth it's price.

Naast haarproducten heb ik ook een aantal nieuwe producten geprobeerd de laatste tijd voor mijn makeupbasis en finish. Van deze producten zijn er twee bij mij favoriet, namelijk de Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray en de L'Oréal Nude Magique Cushion foundation. Er was een tijd waar ik noot echt het nut zag van een setting spray (deze lente zelfs nog), maar nu is dat wel anders. Ik besloot een travel size van de Urban Decay setting spray aan te schaffen om deze eens uit te proberen, ik had zoveel goede reviews van deze setting spray gezien. En OH MY GOD jongens, de reviews hadden gelijk, wat een verschil! Zelfs op warme dagen blijft mijn makeup de hele dag lang goed zitten, zelfs als ik zweet. Mijn neus, die heel snel gaat glimmen, heeft dit nu zelfs veel minder. Een review over deze wonderspray volgt binnenkort. De L'Oréal Cushion foundation is het andere nieuwe product waar ik inmiddels niet meer zonder kan deze zomer. Ik had nooit gedacht dat ik hem zo fijn zou vinden. Ik vind hem zelfs even fijn als mijn Chanel Vitalumière Aqua foundation, ja echt! Ik hou zoveel van deze lichte en makkelijke fnishes!

Eerder deze zomer bracht Benefit een hele nieuwe wenkbrauwlijn uit en ik kon het natuurlijk niet laten om een paar van hun producten uit te proberen. Ik verwachte al om helemaal omver geblazen te worden, maar wat ik niet verwachte was dat de High Brow Pencil het product zou zijn dat ECHT mijn wenkbrauwroutine nieuw leven heeft ingeblazen. Het geeft mijn wenkbrauwen een geweldige lift. Ik vind alle nieuwe producten van Benefit top, maar deze springt erbovenuit. Ik beveel hem aan.

In mijn recente Douglas haul (hier) konden jullie al lezen dat ik de laatste tijd geobsedeerd ben met de glans die de Bobbi Brown Highlighter in Pink Glow mijn wangen geeft, dat is zeker niet veranderd. Ik gebruik hem als mijn dagelijkse zomerse glans, hij is voor mij echt zijn prijs meer dan waard.



Lip products.. lip products are my weakness, hence why there's three in these favourites. For an everyday color I've been loving MAC's Angel. I was apprehensive about picking it up last month because I feared the light baby pink color would completely wash me out, but it has proven to be one of my most used lipsticks as of late. It gives you the most perfect airy summer look. Baby pink is my new love. Besides wearing it on it's own, I've also been especially loving pairing it up with Charlotte Tilbury's Lip Cheat Lip Liner in Pillow Talk, another pretty recent purchase. It darkens Angel up ever so slightly. I never thought I was much of a lip liner fan, until I tried this one. It makes your lipstick LAST, goes on so so smoothly and is the perfect shade. I choose it over MAC's lip liners on any given day, as they tend to be more drying. Can't wait to pick myself up a few more shades. My last fav is the Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick in Amazing Grace. When I haven't been using Angel, I've been using this. It's a colorful shade for summer and I'm in love with the formula of this lipstick, matte but it doesn't feel matte at all. Dying to try out the new Hot Lips range!

Lipproducten.. ja lipproducten zijn mijn zwakte, vandaar dat er ook drie lipproducten in deze favorieten terug te vinden zijn. Voor een dagelijkse lipkleur gebruik ik de laatste tijd graag MAC Angel. Ik was in eerste instantie niet helemaal zeker van de kleur, omdat ik bang was dat de lichte babyroze kleur me heel bleek zou maken. Nu ik hem eenmaal heb blijkt het echter één van mijn meest gebruikte lippenstiften. Het geeft mijn lippen een hele mooie frisse zomerse look, babyroze is mijn nieuwe favoriet. Niet alleen vind ik het mooi om hem op zichzelf te dragen, ook draag ik Angel heel erg graag met de Charlotte Tilbury Lip Cheat Lip Liner in Pillow Talk, omdat deze Angel een beetje donkerder maakt. Ook dit is best een recente aankoop. Ik dacht altijd dat ik niet echt een lipliner fan was, totdat ik deze probeerde. Hij zorgt ervoor dat je lippenstift super lang blijft zitten, hij is zo zacht en makkelijk aan te brengen en het is de perfecte nude kleur. Ik verkies deze boven de MAC lipliners, omdat die veel droger op je lippen zijn. Ik kan niet wachten om meer kleuren aan te schaffen. Mijn laatste favoriet is de Charlotte Tilbury Matte Revolution Lipstick in Amazing Grace. Als ik Angel niet gebruikte, dan gebruikte ik deze lippenstift vaak deze zomer. Het is een prachtige felle zomerkleur en alhoewel hij een matte finish heeft, voelt deze helemaal niet matte op je lippen. Ik wil dan ook heel graag de nieuwe Hot Lips lijn uitproberen!

~
Which beauty favourites have you been loving this summer?
Welke beauty producten zijn jouw favorieten deze zomer?
~

You May Also Like

0 reacties